Allsång i Falköping

Gick utomhus i Onsdags. Kom ner till allsången på plantis. Ville egentligen inte gå, men när jag hörde att Sophia skulle vara med så kunde jag ju inte vägra eller hur? Det första som slog mig när jag fick frisk luft var hur kul det var på larN. Det hade jag aldrig trott. Kanske var det goda sällskapet, vad vet jag?

Sen fick jag sjunga i micken. Det var en av de mer attraktiva flickorna på scenen som höll fram micken åt mig. Hon såg ganska glad ut åt min sånginsats. I'm not implying anything, I'm just saying! Fast det är klart. Just sång är väl inte min starkaste sida. Och hon hade pojkvän.

 

Efter, eller snarare en bit in i, allsången så hittade min syster Sophia som hade kommit ner från scenen och tagit en paus. Jag följde efter och fick träffa lite trevligt folk och chansen att bjuda dessa till "hej-då"-kalaset. Hahaha! Fler folk!!

Hoppas jag.

 

Måste avslutningsvis bara säga att min syster (the bosnian one that is) förgyllde ungefär hela den här veckan! Vill bara säga:
Tack!

På återseende!


Kommentarer:
Postat av: ilma.

hihi :)fest hos bror den 26:e. wehojj! :P du e go!

2005-08-12 @ 23:28:08
Postat av: Sanna

Party Party! Ska göra allt som står i min makt för att komma på ditt kalas och jag ska försöka dra med mig Sven...kanske Crima...kanske nån mer! Kanske min bror :D


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits