Början på slutet

Ja ni allihopa. Nu drar jag snart.


Har börjat packa nu. Det var nog det mesta jag kunde göra för att verkligen förstå att jag ska flytta. Jag blev skitdeprimerad och har hittills bara packat kläder (jag är kille så det var inte så mycket).


Veckan i review:
Jag har varit tokorolig för min syster (ja inte den biokogiska, hon får skylla sig själv med allt hon gör faktiskt). Hon mådde pyton från lördag natt fram till igår. Och mår hon dåligt då mår inte jag bra. Alltså: första delen av den sista veckan har gått åt till att oroa mig för henne. Luckily så löste sig allting till det bättre.Det var längesedan jag blev så glad! Ärligt talat skitglad i hela magen i går!!! =D

I lördags var det Maratonrock. En parentes i sig. Fast! Liptones spelade!! Jättefest! Och så träffade jag Kristin också *stort leende*. She was totally stoned. Det var något avd et roligaste på hela kvällen.

En annan helt tokig sak var: *trumvirvel* Peter Petterson! Han var tillbaka från lumpen över helgen och förgyllde hela Lördagen ungefär. Eller ja, han och Liptones.

(sitter i telefon med min syster just nu(hon sjunger konsitga saker))

De pratade om avsked på radion idag. På Frank tror jag att det var. Jag blev om möjligt ännu mer deprimread än när jag packade. Sen kom jag på att det är fest på fredag. Nu bryr jag mig inte att jag bjudit över 60 folk och att allt kommer gå åt skogen. Jag ska ha fest som en tok...

Hahahah! Fick SuperPlay i förra veckan! De skrev om min skola! *lycka* Den är tydligen helt överdrivet och groteskt bra. de utvecklar just nu spel till Next-Gen-konsolerna (PS3 och Xbox360) och spelet verkar bli vad Oddworld-serien aldrig riktigt lyckades nå upp till.  Åh, nu känner jag mig sådär härligt nördig!! Älskar min skola!!!1!

Nä. Nu minns jag inte allt vad som hänt. Det har varit en omtumlande vecka iaf. Både på gott och ont. Men jag är iaf glad att jag är så bra som jag är, jag hade rätt angående min systers förhållande! Två poäng till mig och fortsatt lycka åt henne.



Nu ska jag nog fortsätta packa lite känns det som. *deprimerad igen*

Syns på fredag!

Kommentarer:
Postat av: syster.

TACK! :)

2005-08-23 @ 21:03:17
Postat av: Sofia (Axelsson, that is)

Hej Roger!
Skulle bara meddela att jag kommer till dig på fredag. Jag ska skicka ett sms till dig också, bara för att du var så gullig och lät mig ta del av ditt mass-sms!
Puss

2005-08-24 @ 16:22:36
Postat av: Sanna

Nähä, varför får inte jag nåt sms, men Sofia får...snyft...

Jag måste köpa Malibu! Men en fråga. E de grill som gäller fortfarande? Och tiden, är det 18.00?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits