Byggare Rogie

Ja, ni. Sitter här och tar igen mig efter en eftermiddags hårt arbete. Är mitt i konstruktionen av ett altan-tak som förhoppnignsvis ska skapa mer värme åt mina gäster. Förra kalaset var vissa lite frusna och jag hoppas med detta bygge kunna bringa ordning på detta problem.

 

Tog på mig en onödigt stor uppgift igår också. Två uppgifter kanske man ska säga när jag tänker efter.

Uppgift ett: Göra efterrätt åt alla mina gäster. Det har jag lovat dem. Inte för smart löfte, men jag ska ge er efterrätt.

Uppgift två: Försöka få in en omyndig person på det nya stället i stan. Kan bli svårt. Men med tanke på att jag är mate med ägaren nu (duh!) så kan detta kanske ordnas. Håll alla tummar ni har.

 

Nu ska jag sätta mig och fundera över hur snygg Bonnie Wright egentligen är. Om hon verkligen är värdig, ja... Ni som hållt er uppdaterade på bokfronten kanske vet vad jag talar om.
Och så kanske jag ska läsa klart "The Amulet of Samarkand" också. Den börjar bli lite bra. *tipsar*

 

Över och ut!


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits