Jag har hittat en flicka

Nä, det skulle väl aldrig falla mig in. Men det fick er att läsa så här långt.

Sitter och pratar med mina två bästa kamrater (det är en underdrift att kalla en av dem för kamrat jag vet, men vaskajajöra?) och tänker över min situation här i lägenheten. Vill nog egentligen bo själv. Men eftersom jag ska bo här i fyra månader till mist. Så jag får vänja mig. Damn it!

*** här börjar nörderiet***

Har blivit mer glad över mitt skolval också. Kanske t.o.om. kan tänka att gå klart *leendesmiley*
Hittade tt 3D-bibliotek till C++, lyckas jag installera det på rätt sätt så kan jag kanske lyckas göra lite häftiga grejer. Jag fick igång de förinstallerade sakerna och de var tuffa. Partikeleffekterna var det enda som sög.


*** Nu slutar nörderiet***

Alltså. Min room mate har små ökenråttor. De luktar inte hallon. You figure out the rest.

Lindis har äntligen insett at han har ett förhållande med en flicka. Varför är det alltid pojkarna som inser sån här skit sist av alla? Hon fattade. Jag fattade. Syrrans pojkvän fattade. Men Lindis bara vägrade fatta. Klantarsel.

Jag har en hel ledig dag i morgon. Som synd är har jag ingen digitalkamera så ja kan inte ägna hela dagen åt att ta kort på mig själv. *blinkamedenaögatsmiley*

Hahaha! På tal om ingenting. För er som inte vet det: Jag har flyttat. Jag bor numera som volleybollarna gjorde hemma på Wetterlin. Jag bor ganska exakt som de gjorde. Invandrartätt kvarter med en massa studenthem inklämda mellan deras hus. Tänk er Wetterlin. Tänk er där volleybollarna bodde. Vi (studenterna) har det huset plus de två som står i vinkel med det huset. Fast i Karlshamn då givetvis.
Om folket här försöker spräcka myterna om dartornördar(tungan upp i gommen) så gör de det på ett väldigt dåligt sätt. Idag när jag kom hem så vrålade iaf Slagsmålsklubbens musik ut ur en lägenhet på andra sidan gårdsplanen. Då tyckte jag att nörderiet hade gått lite för långt. Eller ja. Jag tycker att all asom beter sig som stereotypa nördar borde få något slags spöstraff. Det kommer nog bli det svåraste med att bo här. Alla här är nördar. HELA tiden. Somebody save me.

Nu ska vi göra något med alla fina bilder jag skaffat idag. Det kommer bli intressant. Får se om det blir kalrt överhuvudtaget.

Roger and out.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Hej Roger!

Jag är trött som fan. Har drömt om hur jag betjänat kunder hela natten lång. Det är inte roligt. Jag vill sova ostört. Jag vaknar och tror att rummet är fullt av kunder och så börjar jag i mitt huvud slå in alla varor. Och allt är frukt och grönt!

Suck, nu behövs en kopp kaffe och en dusch. Vem är Lindis brud? Du äter väl ordentligt? Bäddar sängen? Uttnyttjar bandbredden? Och så vidare...

Puss, hej, hörs...

Postat av: Kalle

Det är sköj att vara nörd. Håll ut!

2005-09-03 @ 14:09:17
URL: http://nemus.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits