I fyrans anda

Jag blir så glad av alla tävlingar på 047. De är så där mysiga som det ska vara på jul. Inga köpkrav av deras produkter, inga avgifter för att delta, bara en himla massa skoj.

Har gjort ett bidrag till deras teckningstävling nu. Den blev bra om jag får säga det själv. Men det kanske jag inte får.

Jag gjorde en egen tävling i går kväll. Men tyvärr byggde jag tävlingen precis i samma stund som någon vann den. Men för er som vill komma god tvåa finns chansen nu.
Vad har jag spikat upp på min vägg?
Rätt svar ger vinnaren föremålet i fråga (föremålet är redan vunnet).
Tvåan (dvs någon av er därute) får alltså tyvärr inget förutom min djupaste respekt. Och kanske en julklapp. Men jag lovar inget.

Må bra! Jag försöker så gott jag kan i alla fall.



Kommentarer:
Postat av: sis.

du ha spikat upp massa bilder på din vägg! :D

2005-12-12 @ 16:35:12
Postat av: Sanna

Du har spikat upp en katt på din vägg


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits