[Utrymme lämnat blankt]

Per verkar inte ha någon koll på var jag befinner mig i detta nu. Så jag tänker inte ens bry mig om att kommentera hans kommentar. Trevligt att han tittade förbi dock.

Sven är en vaken kille. Jag har ändrat inlägget till hans ära. Och för att mina misstag inte ska synas i framtiden. Skulle bett honom om hjälp också. Men det "löste" sig. Tills vidare vet jag vad han har för adress. För det här kommer inte gå smärtfritt.

*pressing Alt + 2, hoping for crit*

Världen är upp-och-ner. Inte på ett dåligt sätt. Men absolut inte på ett bra sätt. Ett
vakuum (inte ett vakuum enligt definition två) har uppstått. Inte ett trevligt vakuum, men inte helt otrevligt.
Folk är udda. De blir uddare och uddare för var dag. Eller så är det jag som gjort något. Hur ska man ta reda på det? Teori-delen av mig står utan förslag och vad jag känner är alldeles för obehagligt för att ta reda på.

Oh, yes she is!

Passade på att stifta en ny bekantskap i går. Inte dumt en sen torsdagkväll. Alla kanske inte blev lika glada över det som jag, men what the fuck do I care? Så länge ingen tar allvarlig skada av mina bekantskaper så håller jag mig med precis vilka vänner jag vill.

Go away.

Har blivit satt på avgiftning också. Ingen vidare belöning i sikte. Möjligtvis ett 'Godkänt' i MEA040 då. Förutom det har jag inte sett någon som helst antydan till belöning. Avgiftningen är ju iofs tillfällig. Den kan sägas vara lite mer av ett uppehåll. Ett uppehåll som tar slut på torsdag. Då smäller det. I trippel bemärkelse. 66% av de bemärkelserna är bra. Och 66% är dåliga. You do the math!

Come here.

Nu sitter jag i Vent igen och diskuterar WoW med några pojkar. Men jag går ändå inte in förrns på torsdag. Inte bra för pôjka!

Vi ses.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits