Känslan av att falla

Ska försöka skriva lite här efter påtryckningar från flera håll. Kanske främst från syster. Har dock inte hänt något så det kommer inte att bli intressant.

Kan ju göra som Sanna och visa vad i helsike som spelas i iTunes (som för övrigt är det enda ställe där det spelas musik.

//warning. Uniformity up ahead

1. Spiderwebs - No Doubt 
2. Excuse me Mr. - No Doubt 
3. Wait and Bleed - Slipknot 
4. Just a girl - No Doubt
5. Surfacing - Slipknot
6. Duality - Slipknot
7. Balls out - Bloodhound Gang
8. Happy now? - No Doubt
9. Opium of the people - Slipknot
10. Different People - No Doubt

*****************************

Måste ta mig samman. Har varit borta så länge att jag missat att Penny-Arcade har byggt om. *ledseniögatöverminegenidiotismiley*

Har säkert missat massa annat bra. Men det vet ja inte.

Fick ett ryck igår också. Gick ut och gick i staden en sådär två timmar.
Per blev avundsjuk.
Han och jag och ut gick idag.
Fik ett ryck i fredags. Gick till Niklas och la mig på golvet och stirrade i taket.
Ida blev avundsjuk.
Hon och jag gick inte och la oss på ett golv och stirrade i taket idag. *räckeruttungansmiley*

Ska leka projekt i morgon. Jag vill inte vara kreativ.
*sadface*

Till er som undrar:
Jag åt spaghetti och köttfärssås både idag och igår. Mycket också.
Så, nu kan ni sluta oroa er. I do eat (sometimes).

/me out (troligtvis ut i Azeroth igen *ledsensmiley*)

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Goooooood! Fooood!

Postat av: ilma.

rogie-pogie. still the best brother ever.

2005-11-13 @ 21:58:42

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits