Söndag afton

Kom tillbaka nu.
Till Karlshamn alltså. Inte hem. Detta är inte hemma. Inte för fem öre. Men vad ska jag göra?

Var hemma i veckan och mådde skit. Reagerade illa som en idiot på mat. Hur illa kommer jag att förklara för de drabbade vi ett senare tillfälle. När jag sett att alla klarade sig och att jag inte bar på en smittsam sjukdom.
För trots vissa händelser lät jag inte bli att träffa mina vänner. Ni är underbara. Alla. Även ni pojkar *jätteärligsmiley*. Missade en del folk ändå. Som vanligt.

Söt.

Pratar med P-A nu. Skriver mer sen om jag kommer på nåt.

[13 minutes later]
All är så jävla underbara. Alla verkligen. Men det är jobbigt iaf. Får bli Slipknot ikväll.

Ska skaffa katt också. Till min egen besvikelse. Trode jag viste bättre än så. *slårmigförpannansmiley*

/Roger aka aglet aka agliz

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits