Ajude-me sair de aqui

So. Another Sunday night.

Idag kl 12.40 ringde det på dörren. Jag trodde det var Jehovas. Hade varit skönt om det varit det. Det var istället Jörgen och någon random. De skulle på efterfest i huset och undrade om jag skulle med. Jag mådde illa bara av att se dem. Sen andades de.
Jag mår illa fortfarande.

Projektet. Hmm... Don't know what to say. Vi har hittat ett
mål. Men för att nå dit måste vi arbeta. Hmm...

Just det. Hon ringde trots allt. Kl 5. Måste varit en sjuhelsikes fest.
Inget jämfört med Jörgens kanske, men ändå.

/I squander time.

Tips för er med alldeles för mycket tid: Chappelle

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits