En kväll i vetenskapens tjänst

Gjorde efterforskningar igår. Grundliga efterforskningar. Svårigheten med en sån undersökning är att hålla kvar fokus hela tiden. Jag behåll fokus länge. Men efter ett tag så blev fokuseringen lite slapphänt. Jaja, jag ska försöka skriva ner något vettigt till slut.

Gjorde åt pengar idag. Onödiga pengar. Men jag ska spara nu. Inga utgifter alls på hela November månad. *trorjagpådetdärsjälvsmiley*
Ny konsol om en månad. Sweet...

[edit]
-------------------------------------------------------

Massa alternativa folk. Jag gillar er inte. Jag får lust att gråta på er. Ni är enformiga och inte alls roliga. Kan ni inte bara droppa attityden och vara som folk? Jag lovar. Alla tjänar på det. More open-mindedness and less ... less..... yeah less of that shit you do!

Jag får besök på fredag. Det kommer bli omväxling. Omväxling är bra, right?

Jag är trött som få.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits