Ett inlägg om absolut ingenting

SKulle precis skriva ett inlägg om en rolig sak Sanna pratade med mig om. Men jag inledde det inlägget med:
"Man ska inte dela med sig av sina privata samtal med andra"
Och efter en sådan inledning så kan jag ju inte fortsätta. Eller hur. Jag är ju en trustworthy guy, så... Det blir inget med det!

Kan istället säga att jag ätit kebab i Karlshamn. Det smakade sådär. Men det var vitlökssås. Satt mest och var avundsjuk på er som kunde gå till Odencenter efter att ha gjort stan! *vattnasimunnensmiley*

/räknar ner.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Vad var det som var roligt nu då?


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits