Ingen fara. Jag lever.

Det var länge sedan jag skrev här.
Ett: Jag har varit hemma. Missade ni mig? Konstigt. Jag träffade alla kändes det som. Men jag kan ju ha fel. Nästa gång ska jag förvarna bättre. Eller inte.
Två: Syster är på besök. Per trodde det var Ida. Pfft! Såg han inte hur lika vi var?

Detta har resulterat i att jag inte skrivit på en vecka. Vilket borde innebära att jag har hur mycket som helst att skriva nu. Men det har jag inte. Synd.

Projektet har börjat lite mer på allvar. Jonny has joined the group. Vi har börjat ringa in spelet. Men det saknas fortfarande vissa detaljer. Vi får se vad som händer.

Ljussättningsövning i morgon. Det suger. Vi gjorde massor sån skit när vi hade ljussättningshelgen och ja gvill inte göra mer. Men detta ska tydligen vara en examination. *sadfacedsmiley*

Jag fick Halo på posten idag. Det är så mycket bättre än tvåan. Min lägenhet har blivit tre hekto bättre. Fast inte renare. Den ser ut som stryk. Massa sladdar och crap på golvet.

Madrassen är uppblåst. *blinkarmedenaögatiensärskildpersonsriktningsmiley*

En liten pik till er alternativa också:
Gamespot

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Jag fick minsann inte se dig när du var hemma. Ingen Roger kom och handlade i Åsarp inte! :P

Postat av: Roger

Jag ber om ursäkt sanna. Nästa gång. Då lovar jag.

2005-10-19 @ 22:53:01
URL: http://roger.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits