[ingen titel] (pga dålig fantasi)

Karlshamn blir bra. Nu är det riktigt trevligt här nere. Ågatan 12 är teh shit. Jag ska inte berätta varför. Ni får faktiskt komma ner och titta på det själva.

iTunes har blivit häftigt. Installerade på order av Sanna, och det vart ju succé. Jag lyssnar på grannarnas musik hela dagarna nu. Bragrejer. Funderar på att börja handla också. Det är ju snabbt enkelt och relativt billigt. Och så slipper man oroa sig för att man fulwareZar.

Baren är färdigställd. Den blev klar igår. Men nu börjar den bli mysig. Massa ljus och grejer. Ska hitta en överdel bara så blir det klart på riktigt också. Hoppas kunna hämta en hylla hemma också när jag åker hem den..... Nae. Ni trodde väl inte att jag skulle säga det? Inte en chans!

Veckan har varit bra. Händelselös, trist och enformig men alldeles underbar eftersom helgen blev totalbra.

Veckans känsla:
Black Eyed Peas - Pump it!
Texten: totalt överdålig.
Musiken: Underbar!

Lyssna på den! Jag dansar till den hela tiden nu för tiden.

/räknar ner

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits