Jag skulle kunna klättra på väggarna nu

Det kliar i kroppen

Jag gjorde en bild i dag som jag blev tokigt nöjd med. Den enda hittills. Nästan (men bara nästan) i klass med en av
Sannas bilder.
Så här ser den ut:



I morgon är jag "ledig", men eftersom jag inte gjort något på projektet tidigare i veckan så måste jag ta mig i kragen. Dags att komma i gång lite med det här nu tycker jag. Det är slut på barnleken. Jag får inte softa längre.

Helt utan anledning.

Sanna förgyllde min trista kväll förut. Det tackar jag för som attan, det behövde jag.
Karin tittade förbi också en stund från London. Inte lika länge dock, men det var ett lika trevligt samtal som det var kort.

Eller ja.

Jag har ritat lite idag. det var mysigt. Kom på att jag inte gjort det på ett tag.
Det märktes. Jag skäms. Men jag ska träna lite. Teckna massa shit så blir det nog bra till slut. Förresten. Jag var nog aldrig så bra som man kan tro.

För mig är det all anledning i världen, men jag vet att...

Nu får det vara bra för idag. Jag ska försöka skriva en fortsättning på mina teorier om människans uppbyggnad. Jag tror att jag kan bli klar med det. Men allt kan hända. Det kan ju bli som ett av mina andra projekt. Jag kanske tröttnar mitt i.

Skulle låna en bok idag. Men den var för jobbig. OCh så tänkte jag: "Projektet. Måste fokusera på projeket!"
Varpå jag kommer hem och börjar spela Halo. *godeGudskärpmigsmiley*

Jag kommer sitta här i morgon också.

Lev väl! För min skull!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits