Jedrar i min lilla låda

Fick en ny bekantskap i går. Känndes som vi hade tusen saker gemensamt. Det skrämmer mig. Aldrig träffat någon som varit så lik mig.
[Note to self] Håll mig borta från denna person. Jag är inte en person jag vill umgås med.

Fick en Pantera-skiva nu. De funkar. Lite för glada tycker jag. Men visst. Det kan ju behövas en dag som denna.

Inser nu att jag skriver alldeles för mycket på det här stället. Men vad ska jag göra? There's nothing else to do.
Nu ljög jag. Det finns tusen grejer att göra.
Fuck that! Jag ska sova nu. Om jag klarar mig utan mardrömmar 'n' shitså ska jag återigen försöka sova tills på måndag. Ska dra för lite extra gardiner så kanske jag klarar mig. *hopassmiley*

Min handled är röd.

Kommentarer:
Postat av: phia

tank u rogerman!

2005-10-23 @ 18:35:05
Postat av: Roger

Men givet Sophia! Jag skulle adrig svika en vän i behov av röster till en tävling jag aldrig hört talas om.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits