*måbramsiley*

iTunes spelar bara Clawfinger och Slipknot nu för tiden.
Projektet ska snart påbörjas.
Jag sover dåligt om nätterna.
Diskhögen växer exponentiellt.
Jag har börjat störa mig på folk igen. Folk jag inte ska/får/borde störa mig på.
Det är höst.
Jag får laga min egen mat.
Det är stökigt på mitt golv. Och på mitt skrivbord. Och mitt soffbord.
Jag har tvätt. Som behöver tvättas.

Det finns ljuspunkter. De ljuspunkterna är långt bort. Rent fysiskt alltså.

Jag ska se till att ändra på det.
Snart.
                   Snart.
                                        ....snart

/räknar ner.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits