Nedräkningen som har blivit allvar

Nu finns det ett datum att räkna ner till!

Jag blev Riktigt Glad. Tack!

Den här veckan ser jobbig ut. Vi ska ha hela helgen till att leka med ljus. Och med leka menar jag: vara i skolan! Jag ahr inget emot att vara i skolan på helgen. Det är lugnt. Men det känns konstigt att inte ha varit i skolan sen i tisdags förra veckan (borträknat tentan) och sen helt plötsligt ta tre dagar i rad som är så fullmatade med saker. Kommer bli jobbigt. Men det får jag ta.

Medieteknik-kursen tog idag en helt ny vändning. Projektet introducerades. Det komemr bli intressant. Helt plötsligt är det inte bara film och video. Nu handlar det om alla medier. Nice....!

Pratar med Oscar i detta nu. Han har precis fyllt en msn-logg. Känner mig hedrad eftersom det var "min" logg som blev full. *sträckerpåsigsmiley*

Nae. Nu måste jag sova. Ska ut och resa i morgon.

Må väl!

/räknar ner.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits