Oh Sunshine!

Killen över mig blev aldrig tyst igår. Han spelade musik skitsent på natten. Jag vaknade vid två av en jävla mardröm igen. En som jag t.o.m. minns. Jag kunde knappt sova resten av natten heller av någon anledning. Det regnar som satan och jag har två kilometer till skolan. Med cykel. Fick ett meddelande från comviq nu att de kommer dra 508 spänn från mitt konto.

Allt detta bidrar till en dålig dag, right? Men det rör mig inte. För innan jag insåg att det regnade, innan klockan ringde och innan jag fick telefon-räkningen (via sms) så vaknade jag. Det var ett trevligt sätt att vakna på. Så trevligt att jag faktikst inte bryr mig om att jag kommer bli lika blöt på vägen hem som jag blev på vägen hit.
Och dessutom: min lunchlåda idag tillägnas Sanna, som någon gång sa att man ska lägga ner kärlek i mat. And hence: mina mackor är underbara. De tog tid att göra, men de smakar djävulskt gott.
*tackarochbockarförtipsetsmiley*

Fick en bild igår. Den var het som få. Från värsta festen (tror jag, men jag kan ha fel). Försten som identifierar personerna på den vinner något bra (personerna på bilden har ej rätt att tävla).




Kommentarer:
Postat av: ilma

JA! jag kan, det är oscar, (även kallad gay av vissa), hihi och roger-man! vad får jag???!!!

2005-10-25 @ 13:16:27
Postat av: Roger

Nåt bra.
Sen.
Du får se.

Postat av: Sanna

Mmmmm! Mat! Sitter just nu och äter chokladpudding! Det du! Alltid när du äter nåt, tänk på mig vet jag :D

2005-10-25 @ 20:24:40
URL: http://www.bikku.se/sanna
Postat av: Roger

Jag ska.. lovar
Går och tröstäter glass nu ;)

2005-10-26 @ 20:53:59
URL: http://roger.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits