Skitpisslir

En mening. Han skrev en mening. Men den meningen kom som den kalldusch jag trodde jag kunde undvika. Nu vart det helt plötsligt en väldigt tråkig stämning i lägenheten.

Jag sov till 12.25 idag. Det var nog ett slags rekord. Eller bara en dålig undanflykt. Jag ville inte vakna idag. Hade jag fått välja hade jag inte vaknat förrän på måndag morgon. Det hade varit perfekt. Men nu är det så att människor inte klarar att sova tre dagar i sträck. Det suger.
Jag drömde en groteskt hemsk dröm. Jag minns ingenting av den nu, men jag minns att jag vaknade och ringde ett samtal. Inget svar.
Nu blir det frukost.

Jävla skit.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits