Söndag vecka 40

Hahaha! Hohoho! Hihihi!

Nae. Så kul är det inte.

Var i skolan idag. Vi hade sista dagen med ljussättningsövningar. Intressant var det förvisso men ingen i hela klassen hade orken att göra något. Detta var ltie positivt mot slutet av dagen. Jag trodde aldrig att vissa folk kunde vara så roilga som de var.
På vägen hem fick jag något slags Jackass-ryck. Jag kastade inte mig själv in i saker eftersom jag hade en dator på ryggen, men jag kastade min cykel på lite alla möjliga och omöjliga vis. Och cyklade inte som jag skulle och massa annat. Mitt cykelstyre blev snett *elaktskrattsmiley*
Hade velat ha sönder något på riktigt. Som tur var hade jag ju datorn på ryggen. Annars hade jag säkerligen slängt mig in i något olämpligt.

Per ska utbilda sig i TV-spel också. Fanimig på tiden.
Jag och Juha ska utbilda honom. Han får leta efter bättre utbildning.

Första drickan från Danmark har öppnats också. Känns så dumt att dricka av det bara. Det var ju så dyrt. Men det är klart. Det var ju därför jag köpte det. För att dricka det alltså.
Får se hur mycket det blir kvar till... Ja.... Just det.... (schhh.....!)

Fick massa konstiga telefonsamtal inatt. Tror jag. Jag sov under hälften av dem. Men jag tror de var konstiga. Kommer inte riktigt ihåg hur många de var heller. Kan iofs bara varit ett. *tålatttänkaspåsmiley*

Veckan har varit ganska varierande. Jag tror att det var den här veckan vi var i Danmark. Men minnet sviker pga trötthet och drycker.
Känn som längre sedan. Överlag har det nog ändå varit bra. Jag har fått tillbaka en gaffel som jag glömde i skolan för två veckor sedan. Det var ju positivt om något.
Och just det . Jag stal tre bananer i skolan idag med. Ha! In your face Gourmet Grön!

Veckans känsla präglas av det galna slutet just idag:
Nobuo Uematsu - Sara ni Tatakau Monotachi (FFVII AC Version)
Crazy-ass låt. Skitkass säkert, men just nu bryr jag mig inte. Just nu är den bra. And that's what really matters.

/räknar ner.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Juha! Vilket gött namn!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits