Söndagkväll

Ätit: Inget.
Sovit: Ytterst lite.
Rört på mig: Mellan köket och datorn: två gånger (max)
Presterat: Så lite att jag blir mörkrädd.
Trivts: Dåligt.
Spelat: Musik och TV-spel utan syfte eller mål.
Tittat: På massa skit.

Jag är mer rastlös än någonsin. Försökte hitta eldblåsarsällskap. Hittade ett. Ligger i Ronneby. Vetefasen om jag vågar åka dit. Vore så kul att få leka av sig. Måste få tummen ur och ringa dem.

Man skulle kunna säga att jag räknar ner igen. Men det är så sjukt onödig syssla. Den bara tar tid. Och tid är liksom det enda livet består av. Det är upp till oss som människor att fylla ut den. Och genom att längta till något utnyttjar vi den inte på rätt sätt.
Så mycket jag vill göra. Så mycket tid till att göra detta. Varför gör jag det bara inte? Logiken sviker.

Kommentarer:
Postat av: den

"Så mycket jag vill göra. Så mycket tid till att göra detta. Varför gör jag det bara inte? Logiken sviker"

word :(

2005-11-02 @ 12:38:45

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits