Ågatan 12

Så har jag då varit nere på Ågatan 12 för första gången. Trots att det var fel dag så var det ganska trivsamt. Första gången jag diskuterar TV-spel över en drink. Mycket trivsamt. Nästa vecka får jag se om jag går dit. Massa mer folk då förhoppnignsvis.

Jag vill nu passa på att be om ursäkt till Ida. Jag ljög. Men eftersom hon ljög värre så gör det inget. Haha!

Inne på baren smidde jag och Per stora planer. Baren ska byggas, och vi ska åka till Danmark för at fylla den med massa dricka. Kommer bli trevligt. Jag ahr också lagt första stenen till baren. Literally. Jag har hämtat en sten från en byggarbetsplats här i Karlshamn och burit den alla två kilometer hem till min lägenhet. Jag är mycket nöjd!

Allt för idag!

/over and out

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits