Det snurrar

Ja det måste verkligen snurra rejält när ja ginte ens kommer på vad jag ska sätta som rubrik.

Alltså. Nu är det krig. Till er som anser er vara udda, speciella, extrema, inte-som-alla-andra, häftiga, coola, slackers, duktiga eller what-the-fuck-ever:

Far
         åt
                 helvete

Jag blir så trött på er. Allihop. Jag säger inte att det inte finns udda, speciella eller duktiga människor. Men de som själva anser sig eller på något sätt antyder att de själva tycker det, ni är inget annat än, vad min mycket gode vän Oscar skulle akllat för "posers". Jag hade nog inte valt det ordet. Jag hade nog hållit mig till svenskans "Tvärarsel".
Ni är inte, jag repeterar inte, häftiga när ni själva påstår det. Om det någonstans i samhället finns en gradering över hur häftig någon är så är det upp till ens medmänniskors, vänners, dem ni möter-på-gatans eller tjejen i kassans uppgift att gradera er. Ni får ta mig fan inte göra det själva! Det är ju bara uppblåst och sjukt patetiskt!

*flås* *pust* *flämt*

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1......... 0

*andasindjuptgenomnäsborrarnasmiley*

Ok. Om ni någon gång försvinner ur min åsyn så spelar det ingen roll vad ni gör. Men så länge ni finns i min närhet får ni ta och lugna ner er.

Dagen har varit relativt ok. Har fått en ny, helt oväntad, vän som tog mig med till en plats jag bara kunde drömma om. Låter jätteklyschigt, men i sammanhanget så är det faktiskt det närmaste sanningen man kommer. Denna vän hjälpte mig, eller försökte iaf hjälpa mig, att förstå problemen med att flytta. Jag tackar för detta.
Har också tittat på X antal filmer om olika människor i klassen. Därav det småirriterade inlägget längst upp.
Kan ha ätit dålig mat också. Sitter här och känner mig lite konstig. *gröniansiktetochhållersigförmagensmiley*

***

Jag ska sluta gnälla på hur dåligt det känns här och hur mycket jag längtar hem till... Ja ni vet vilka ni är.

Men eftersom jag misslyckades med det första i inledningen så kan jag väl lika gärna skriva ner lite om er jag skanar där hemma.

Ilma. Första gången sen Aladdin på bio (jag var sju (7) år) som jag grät glädjetårar. Hoppas du har en liten aning om hur bra du är på att skriva nu.

Sanna. Yay! mest bara tokig liten flicka. Man blir glad när man iser att .. ja.. Att du ens tänker på mig.

Sofia. Läs inledningen så får du en liten bild av en del av folket i skolan. Du ville ju veta ingående.

Ida. Söt som vanligt.

Oscar. Jävla idiot. Hitta någon att prata med.  I'd reccomend a girl. Det går att prata med flickor. Pojkar är arslen när det kommer till normal-djupa konversationer.

Those are my two cents for today anyway.
Nu ska jag läsa lite poesi. Bosnisk tror jag den är. Eller jag vet inte. Det är nog inte ens poesi. Men fyjärdrarns bra är den!

/tår i ögat.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

God morgon, god morgon! Hör fåglar sjunga glatt, god morgon, god morgon i kör!

Ny dag, nya äventyr!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits