OMG Cheesecake?

Alltså seriöst Ilma? Ostkaka?!?!

Ok. Även om hon ljög så var det ganska förgyllande idag. Alltså idag har varit ganska kul faktiskt.

Börjademed att ta lite kort. Med vanliga kompakta digitalkameror. Inte för snygga bilder alltså. Men vafan. Man ska ju använda de medel man får och göra något bra med dem. Och jag och Tobias lyckades ganska bra tycker jag.
Filmade honom sen. EN liten presentationsvideo om vem han var och vad han gillade. Ska göra min imorgon. Tack vare Sanna (motivation) och Andrés (inspiration) så kommer jag nog få ihop en film trots allt.
*hoppaspådetsmiley*

Ida är söt.

I morgon eftermiddag ska den redovisas. *litenervösmiley*. Det kommer bli lite intressant. Ska bli kul att se vad alla har gjort. Men lite nervös är jag fortfarande. Ska bli intressant att se hur jag löser min egen film. Tobias blev sjukt rolig. Snygg, lätt. Oh faktiskt ganska avancerad för att vara filmad rakt av.

Sanna är så fruktansvärt snäll.

Jag har gått in på en fruktansvärd diet. Jag äter glas varje kväll. I varje fall den här veckan. Men det är illa nog. Man mår inte bra av socker, vad Oscar än säger. Så jag får försöka ta mig lite samman nu. Magen och tänder mår inte bra. Inte huvudet heller för den delen.

Ilma. Words are so not enough. (and still I wrote words, how weird isn't that now?)

Och mår man inte bra i huvudet kan man inte koncentrera sig. Kan man inte koncentrerea sig kan man inte prestera. Kan man inte prestera så går skolan inte bra någonstans. Går skolan inte bra mår jag inte bra. Och det har jag inte gjort den här veckan (idag undantaget) så jag kanske ska börja äta bra mat så mår jag bättre. På alla sätt. Hmmm.... Tål att tänkas på.

Nu ska jag skriva klart min idé/manus/storyboard/minnehjälp till morgondagnes strapatser.

Lev väl mina vänner (ni vet vilka ni är)!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits