Söta, underbara, fina

Alla som läser rubriken kan ta åt sig.

Sanna, du är så go. Jag vet att lösningen på problem inte kan komma från mat, men ändå har jag gått och köpt mig massa glass och en stor ostkaka. Jag vet ointe om det är ditt fel, din förtjänst eller vad det är. Det hjälper säkert inget. Men man mår bättre för stunden. Tills man inser att socker och mjöl är välmåendets två största fiender. Och ekonomins. Då mår man sämre.

*Rogerresersigochhämtarostkakasmiley*

Much better.

Jaja, Ikväll ska jag iaf försöka komma i säng i tid. Men det vet vi ju hur det kan bli med den saken.

Per-Adam ringde förut. Jag var disträ som en tok. Men han pratade på fint. Och han kanske kommer ner en gång *tyckaomsmiley* . Han har gratisresor.

Jajaj.. Nu har jag ätit ostkaka och pratat lite med Sanna och Ilma.
Humöret tickar nog sakta uppåt. Kan även ha hittat någon som skulle kunna kanske möjligen eventuellt ta hand om min biologiska syster (whom I still angry with)

Hade fint alla ni i rubriken!!

P.S. Den bosniska systern är en jävel på att dikta.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits