Svar på tal

Ida är en tjej jag träffade på studenten. Vi vart vänner med en gång.
4+poäng till Sanna som är så sjukt positiv.

Från det ena till det andra: Jag åt mögligt bröd till frukost idag. Wohoo!
Eller ja, inte jättefestligt kanske. Ganska osmakligt faktiskt. D'oh!

Försöker att ta mig samman och laga mat idag. Men det går inte så bra.
Måste göra upp en hushållsekonomi. Så jag ser hur pengarna räcker till diverse förnödenheter längre fram.

Skittrött.
Och uttråkad.
Har varvat bredbandet nu. Känns det som í alla fall.

Ska gå och kolla om det finns något att äta som inte är mögligt.

/tjo!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits