Weekly recap

Nej, jag ska inte ta den på engelska.

Idag åt jag på pizzeria. Det var ok. Har annars plågats av en fruktansvärd huvudvärk. Men det har jag bara mig själv att skylla så börja nu inte tycka synd om mig.

Jag känner mig ensam. Börja tycka synd om mig *storvåtavalpögonsmiley*.

I fredags var det fest *eyerollsmiley*. Den var mindre bra. Så jag och mina pojkliga vänner gick tillbaka till lägenheten, åt glass och kollade in family guy-filmen istället. Mycket bättre, och mycket varmare.
Sen åt Juha ostkaka för första gången i livet häromdagen.

Jag vill ha en hobby. Sitter alldeles för mycket här. *mårliteillanärjagtänkerpådetsmiley*

Nu ska jag bygga en bar iaf. Den kommer ta tid att fylla upp. Inte minst med tanke på att jag bara är 19 *munnennedåtsmiley*. Men den kommer att se bra ut. Jag kommer att bygga den av lecasten. Inte lecakulor. Lecasten.
Det kommer att bli skitbra!

Veckans känsla:
Matin O'Donell - Halo/Halo 2 OST
Bara musik, så det blir ingen textquote. Synd för er där.

Ha det mysigt!
/roger

P.S. Håll er borta från Chronicles of Riddick - Escape from Butcher Bay. Skitdeppigt spel!

Kommentarer:
Postat av: Lena

Lovar, ska inte spela dessa...


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits