Bonds that break.

Ibland tar det slut. Så är det bara.  Vissa saker håller andra inte. Smällar man får ta när man är så bra som jag är.
Nu kanske jag tas för självgod men så är det bara. When life's a bitch you just got to learn how to bitch back.

Men när gamla band bryts kan man knyta nya. VIlket osökt får mig att tänka på:
Sjöslaget comin up. Kan ju bara säga att jag älskar det här stället. Joel, Olle, Danne och shitwhatnot som är med i .smoersex. Min första sexmästeri-tillställning (jag var ju inte med på nollningen som det påpekas friskt här). Ser fram emot den mycket. Tema: pirater kan ju fan inte gå fel.

Ska hem i veckan. (That statement is just a test, to see if anyone checks this blog anylonger)

Må bra! Eller inte. I love you anyhow.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits