Undersökningar visar

Var på .kauren igår. För er som inte vet vad det är: Tough shit, för jag har inte heller den blekaste hur det hänger ihop med nånting så jag kan inte förklara.
Hur som haver, bra kväll som fanken. Tequila == gift. Fyfan. Ont i huvudet som en tok nu. Tror jag vaknade full fortfarande. Vinglade alldeles för mycket i morses (6 timmars sömn).

Från det ena till det tredje: Palla folk som tror de kan prata allvar på fyllan. Jobbiga bastarder. Man ska ha kul när det är fest.
Vänner > okända människor.

Har inte ätit frukost än. Börjar bli jävligt hungrig.

Fick en sjukt dålig bild skickad till mig igår. Dålig, dålig, dålig. Funderar på att bygga en egen bild bara för att visa hur det ska gå till.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits