Mys på kåren

Har fått pengar nu. Dricker inte mer för det. Ska se hur mycket pengarman kan spara. Och jag behöver verkligen inte alkohol. Känns helt fel. Trodde jag skulle behöva det. Men samtal från söta flickor mitt i natten hjälper bättre än någon drog jag vet.
Om jag fortsätter att få den här behandlingen så kommer det gå bra här i höst. Jag vill ju inte bli bortskämd, men det ser inte bättre ut. Fi fan.

När kroppen är trött, huvudet inte vill, magen vill döda mig och ögonen känns tre storlekar för stora. Då får man ett snuvigt samtal från Skövde.
Och mår hur bra som helst.

*kärlek*

**Update en stund senare**

Sitter och mailar med min stora idol nu. Känns surrealistiskt som fasen! Jag hoppas som fan att jag kommer på en smart lösning till Torsdag. Jag. Vill. Se. Animal. Five. *andashäftigt*

Och just det. Jag lovade ju nästan lite att jag skulle göra en post om .smoersex. Jag tog en bild. Och den får för tillfället tala för sig själv. Håll till godo Chrille!
.smoersexs tidiga uniform
(det är en cape på .smoersexs tidiga uniformer)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits