Let's talk about...

Läste en intressant artikel (med tillhörande kommentarer) på Kotaku. Den handlar om hur WoW-spelares flickvänner och fruar blir negligerade. Dock så dyker en sak upp som jag inte riktigt förstår. De citeringar som gjorts av de f.d. lyckliga fruarna tar bara upp en sak. Sex. Och självklart tar kommentarerna upp inget annat. Vad väntar man sig på en nördsajt där hälften fortfarande lever på den där gången de såg någon komma ut från duschen och därefter aldrig närmat sig en kvinna (påklädd eller naken)?
Jaja. Fanns iaf en vettig kille där.

I övrigt ska jag inhandla den sista julklappen idag. Och skjuts hem får jag. Farmor hämtar mig. På Torsdag...ish.

Är gott.

Kommentarer:
Postat av: Ida

hahahahh truetrue
O nej, det handlar inte bara om sex

2006-12-18 @ 17:54:50

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits