Oro

Ohhh.... Mycket i huvudet för tillfället.

Snart jul.

Jag är inte den som flyr någons släkt. Allra minst Din. Det må ha varit ganska kort. Men intensivt och inte minst trevligt. Och jag vill inte få något överstökat. Jag har all tid i världen. Till allt.

Bond ägde. Daniel Craig är inte lite mysig. Snyggt filmat och trevlig saga. Hatade pokern. Men å andra sidan så är ju Bond alltid pop-kulturens främsta fanbärare. Ninjor på 80-talet, extremsport när Brosnan gjorde sin grej och poker nu. Tss-tss-tss.

Har Ida att tacka för mycket. Ska t.ex. börja lyssna på
Animal Five igen. Och som jag ska lyssna på dem. Så. In. I. Helvete.
Saknad my ass. Don't need it no more. Oron kan nog faktiskt fara åt skogen också om jag fattar rätt. Önskar jag kunde komma på hur bara. *tänkersådetknakarsmiley*
Ska också börja se annorlunda på vissa saker.

Är hemma igen om 17 dagar. Då är det jul. Hitta på något så länge. Waste the time så att säga. Riktigt roligt att komma hem igen då. Lite mindre stress kanske.

*kluven*

Och just det. Var på min gamla skola i fredags. Det var grymt roligt.
Hade lite föredrag för små söta flickor. Och en del pojkar.
Fick inte prata så mycket med Idas klasskamrater som jag ville. Det hade tycligen något med att Ida var där. Men ingen fara. Jag kan diskutera mer med dem vid ett senare tillfälle. Måste bara göra mig av med Ida lite tillfälligt.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits