Nu blir det åka av.

Finns tydligen någon som läser här. VIll uppdatera lite så de(n) som kommer hit vet vad som pågår.

Har jobbat hela sommaren och ska jobba några dagar till. 4 dagar den här veckan och 3 veckan därpå. Försten som paxar mig efter det, får mig. Eller ja. Kanske. Jag går ju inte med på vadsomhelst.

Har hittat massa bra saker.
*LISTAPÅBRASAKER*
Creed - Vem kunde tro att de faktsikt var bra? Jag ber om ursäkt för alla gånger jag i tystnad sett ner på dem. Allt är förlåtet. Weathered är min bästa skiva i år tror jag (Stone Sours nya kommer i veckan)
Falköpings invånare - Falköping suger på alla vis. Tyvärr bor det bra folk där. *hjärta*
Karlshamn - Någon har uttryckt sig "Karlshamn = Karatefylla". I like it.
Samsung - Jag är kär i en maskin. Den heter HT-XQ100. Den är sexig som... Ja. Det finns ju sexigare saker (två inlägg ovan *blinkarmedenaögatsmiley*). Men som MASKIN är den monsterhet!
Animal Five - Har jag nämnt dem? Inte? Synd om er. KOLLA UPP AT ONCE!
Familj - Man måste älska den. Så är det bara.
Malibu med cola / Morgan's med cola - Jag hatar cola. Men späd ut den försiktigt med lite fin sprit så...
*SLUTPÅLISTAN*

Jo. Och så är det ju såhär.
Det verkar som om folk tror att jag säger allt jag menar (eller menar allt jag säger). Så är det inte. Lyssna mellan raderna damn you! Lyssna inte på vad jag säger, hör vad jag menar. Leenden > skitmånga grejer > ord.
Så det så.

Lev väl.

/Aglet aka Shrimpman aka Söt (Ithankyouverymuch) mka Roger.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits