Recap bitches.

Stor förvirring råder och ingen vet vad som händer med andra (eller sig själva). Det finns lekar som är roliga och andra lekar som är mindre roliga. Jag har startat en lek (cred till Jennifer som hjälpte mig något grymt) som jag kommer njuta något så sjukt av att leka. Massa synd att jag ska bort och grejer, för den här leken hade jag gärna ägnat sommaren åt. Leka den via telefon eller whatnot är inte så upphetsande.

Ida har startat en annan lek. Mindre rolig, men desto mer nödvändig.

20-årsleken har börjat också. Mest deprimerande jag varit med om tror jag. Ingen kul grej. Inte kul alls. Gillar iofs hur jag kan kalla andra barn för tonåringar nu utan att skämmas. Gillar Ilmas sätt att kapitalkrossa alla på nyss nämnda sätt.

Har trots ovanstående en hel del kul just nu. Skulle vilja ha lite mer tid bara. Avundsjuk som satan på de som lyckats undgå sommarjobb just nu. Fast å andra sidan kommer just de människorna bänka sig hemma hos mig sen när jag har löst in mina lönecheckar. Kommer bli bra.

Har inte huvudet med mig rikitgt längre. Det är lite synd. Hade varit bra att ha just nu. Kan ju istället säga såhär:

[borttagen text med hälsningar till massa folk som ändå inte bryr sig. Den såg bättre ut i huvudet än nedskriven]

*edit 10 sek senare*
Ska tillägga att jag och internet inte är överrens om ordet "vixen". Har bara hittat små stycken som matchar min egen definition av engelskans ord för flicklig räv.
"[A vixen] may jump you unexpectedly."
"A female fox; an attractive woman, especially one espousing cleverness (like a fox)"
Addera ovanstående och få: "Intelligent påhoppande kvinna".
Damnit! Totally out of the blue.

*EDIT efter en stunds runtsurfande*
Forgot to tell you all:
Fick en kamera.
Kommer bli en hel del bilder från los harbour del karl sen.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits