Sexy front

Har du Mozilla Firefox eller Thunderbird?
Då ska du gå in på deras
addon-sida. Genast!
Igårt tankade jag inte mindre än 31 extensions och teman. Jag har bara 14 addons och 2 teman kvar. Men järdrans vad roligt det är. Min webläsare och mailklient ser ut att bo på en Mac! Jag är så lycklig!
De installationer jag har kvar:
Adblock plus
ChatZilla
Daily Dilbert (!)
Download Statusbar
FireFtp (disabled tolls vidare)
Forecastfox (Just nu är det 5 grader varmt och regn. Det kan jag se utan att kolla ut genom fönstret eller ens klicka på en knapp)
Notefish (Disabled tills vidare)
Splash (ett måste)
STOP! Hammer TIme! (Hahahahahahahahahahahahahaha)
Sun Cult (så man ser när solen går upp och ner, när skymningen börjar/slutar och en massa mer)
Tab Catalog (lägger till på Mac-känslan)
Tab Mix Plus (Och ni som trodde att Firefox var optimerat)
Talkback (duh!)
VideoDownloader (Onödigt som stryk egentligen)

Temat:
iFox Smooth - En Mac-upplevelse på vilken dator som helst. Underbar!
iFox Red - Inte riktigt obuggig så den är disabled i väntan på uppdatering.


****

När alla småbarn släpper piratgrejerna ska jag bli pirat igen. Nu är det lite för jobbigt med t.o.m. Absolute Kidz som kör pirattema. Kan iaf trösta mig med att jag är bättre pirat än de andra småbarnen. Ace!

***

Tog en väldigt massa bilder på mig själv i min nya väst idag. Lite skumt att jag ens köpte den. Men visst ser jag bra ut? Någon valde att kommentera mig som "sexiiii" iaf. *stoltsmiley*

Kommentarer:
Postat av: soofie

du får kolla in bilddagboken igen. Fler som kommenterat. Kolla vad Vildros säger. hihihi

saknar dig.

Och DU ÄR SÅÅÅ SNYGG!!

2006-11-11 @ 23:18:42

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits