Smakar baken?

Tack för Creed! Låter hur bra som helst. Men en sak. Vad ni än gör. Var försiktig när ni kollar upp era band. Det kan bli lite av en kalldusch. Hörde t.ex. att Creed i år tilldelats priset för "Worst Band Ever". Jag gillar dem iaf. Jag tycker de är helt och hållet bra.

Letar för tillfället efter en hel del Pearl Jam. Gillar namnet, måste lyssna *snesmiley*. Dessutom ska de tydligen vara Creed - the original.

Skola idag. Fler pyramider åt folket!!

*** Edit 12 hours later***

Jag had een grej på gång. Det var en sån där, gör-det-innan-du-dör-grej. Jag tänkte skriva ner den här, men hade inte internet förrns nu. Och nu har jag glömt det. Och det är så fruktansvärt frustrerande. Dessutom var det en bra grej! *lessensmiley*

Tänkte ringa syrran om 3 timar och gratulera också.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits