Smäll?

Svordom. Svordom, svordom, svordom!

Nu är det illa vill jag lova. Om jag mår lika konstigt i morgon så är det saker och ting som inte är som de ska.

Ska jag ta en dag "off" och koda kanske? Har Elina mer rätt? Eller egentligen. Jag visste egentligen om det här. Men har det med varandra och sig själv att göra? Jeez! Har hennes syter rätt? FAn vet jag!

Nyckelord i dagens MSN-konversation:
(J)ag har inte kul
Jag mår illa
OCh fläkten gör mig ...
Huvudvärk

GET ME THE HELL OUT OF.... Var? Var vill jag från? Vad vill jag till? Shit shit shit shit!

Jag vet vad jag gillar iaf.
Jennifer. Dig gillar jag. *paniksaknasmliey* Det är inte lätt när ens flickvän bor en bit bort.

Nedan är hela för er som har tid:
 
Tieowbeijas says:
!
Gears of War är numera det mest spelade XBL-spelet, första gången något legat över Halo 2
Roger | mGoW says:
Hahah
ok
Iaf
Buggigt jävla spel..
Eller ja
Tieowbeijas says:
?
Roger | mGoW says:
De kunde fått en månad till på sig
Lite ful-lösningar som sänker immersionen lite
Tieowbeijas says:
Antagligen så är du jefligt mer uppmärksam, eller så letar du buggar O_o
Håller på och spelar igenom på insane nu...
Roger | mGoW says:
: (
Tieowbeijas says:
Svårt >_<
Roger | mGoW says:
Jag kör casual LOL
Tieowbeijas says:
MES
Roger | mGoW says:
PLease
Inte all that impressed tbh
Tieowbeijas says:
Du är så mesig, så jag ändrar min msn-tag
Klart du inte är, om spelet är lätt :p
Men iaf, du = mes
Roger | mGoW says:
Inte lätt
MEst...
Not all that impressed...
Får väl ge Co-op en chans
OCh den där jävla fläkten som ska låta hela iden.
Funderar på att ställa 360n i köket så jag slipper höra den
Tieowbeijas says:
herr känslig
min dautamaskin låter typ dubbelt så mycket :p
Roger | mGoW says:
Mm.. MEn du vet..
Jag har ingen dator
OCh vill fan inte ha en heller
Tieowbeijas says:
lolnoob
Roger | mGoW says:
MEN VEM FAN HAR BYGGT DNE HÄR BANAN?!?!?!?!?!
Tieowbeijas says:
O_o?
Roger | mGoW says:
Inget
Det där jävla
golvet
Tieowbeijas says:
finns massa golv i spelet
Roger | mGoW says:
golvet som går sönder
Tieowbeijas says:
ah
den biten var lätt
du som är kass
Roger | mGoW says:
Nej den sög
Hatar såna spelmoment
TBFO inte alls imponerad..
Blev förbannad
Tieowbeijas says:
Men fan, du skulle inte vara imponerad om bungie, epic och valve ihop skulle göra ett spel med en budget på 14 miljarder US$ och dom har 8 år på sig
Roger | mGoW says:
Nej
För jag gilla rinte Valve
Och Epic är...?
Ahh
det spelet jag spelar nu ellöer hur?
Tieowbeijas says:
Men det är helt enkelt för att du är Ful(TM)
Roger | mGoW says:
Funderar allvarligt på ett tillbakalämnande av 360n...
Tieowbeijas says:
O_o
Roger | mGoW says:
Har 30 dagar öppet köp...
Tieowbeijas says:
Verkar som du svalt hype:n
Noob
Roger | mGoW says:
Svalde hypen.. Den sög...
Jag kan få tillbaka allt utom pengarna för spelet
Tieowbeijas says:
Nej, det är du som tror att spelet skulle vara jesus/buddha/*annan "räddar-figur"
Roger | mGoW says:
Fan vet jag
Roligt iaf...
MEn jag har inte kul
Jag mår illa
OCh fläkten gör mig ...
Huvudvärk
Tieowbeijas says:
Du som inte fixar kameran då
Roger | mGoW says:
Trort inte
Tieowbeijas says:
Men har du inget ljud på tv:n?
Roger | mGoW says:
Har samm problem med för länge Halo
Jo
Jag körju för fan på 5.1 med baslådor och allt
Tieowbeijas says:
Jag hör inte ens min 360 när jag spelar
Roger | mGoW says:
Men du vet... Fläktjäveln..
Kanske ska byta mot en Wii....
Aj då..
Tieowbeijas says:
glhf
Hihi
Det har bara varit en pirat, enligt rykte, som gått på planka
Roger | mGoW says:
Jag vet
Anders och måns för två veckor sedan
Tieowbeijas says:
Har laddat ner och tittar på FAOM
ja
Roger | mGoW says:
Faom?
Tieowbeijas says:
Fråga Anders Och Måns
Roger | mGoW says:
MInns du grafikbuggarna i Halo2?
De finns ju här också
Renderings-bekymmer..
Fuckers
Tieowbeijas says:
har sett det.. en gång
nej
laddning
noob
den streamar ju, så då kan det bli så
Roger | mGoW says:
Sett det tre gånger nu.
Tieowbeijas says:
men jag har bara sett det en gång, nu när jag kör på insane
men om du tycker din xbox låter en massa, kanske du ska komma hit och höra hur min låter, om din låter en massa mer så kan det vara så att du lyckats få en defekt enhet :p
Roger | mGoW says:
Den överröstar mitt surroundsystems fläkt.. Och jag stör mig på mitt surrounds-systems fläkt...
Tieowbeijas says:
kanske bara du som är fläkt-känslig då
jag stör mig inte ens på min dator när jag spelar
Roger | mGoW says:
kolla ettan looool
en tjej vann 75 kg bearnaisesås
Tieowbeijas says:
wtf
75kg???
Roger | mGoW says:
uhjui!!!
Tieowbeijas says:
det är ju föh-fan... nä
ffs
hjärtinfarkt
Roger | mGoW says:
har du graw?
Tieowbeijas says:
ja
Roger | mGoW says:
Jag måste motivera att ha kvar 360n...
: /
Tieowbeijas says:
ntsc-version bara, så om din tv inte fixar ntsc så kan du inte spela det :p
dead rising annars, noob
Roger | mGoW says:
kan inte spela då antar jag...
njae
Alltså
Njae
Tieowbeijas says:
jo
motorsågar och zombies
men nu ska jag fortsätta med gears, så solong subba
Roger | mGoW says:
Bullshitspel...
Tur att jag har lagt 4000 spänn på ett spel ja inte gillar.... : (
Gråter inombords...
Tieowbeijas says:
tur att du då inte bara kom hit och provade istället :p
Roger | mGoW says:
Du vet.... Det var ju jävligt dumt.
Och då som i JÄVLIGT dumt
Tieowbeijas says:
Verkar som att någon behöver en förmyndare, då någon inte kan hålla i pengarna
:p
Roger | mGoW says:
:' (. Så rätt du har
Fy fan.
Jag borde fan skjuta mig i knäna...
Tieowbeijas says:
Gör såhär när du funderar på konsol-köp... fundera på det en vecka
minst
Roger | mGoW says:
Men du vet
Jag har ju funderat sen E3.
Tieowbeijas says:
tänk igenom, vill du ha den, finns det spel du vill ha, har du råd med den, och så vidare
men inte tillråckligt uppenbarligen
*tillräckligt
Roger | mGoW says:
Men vafan. GoW trodde jag. AssCreed. MEn njae... Jag får fan lägga ner konsolspelandet ett tag...
Eller är jag bara lördagsdeprimerad?
Fan!
Tieowbeijas says:
kanske bara lördagsdeprimerad
du har 30 dagar på dig att ångra köpet, så behåll maskinen i några dagar
Roger | mGoW says:
Jadå
Det tänker jag
Orka åka till karlskrona inom två dagar igen : ))
Tieowbeijas says:
zomg
Roger | mGoW says:
Fan skriva en lista nu
Tieowbeijas says:
platser du ska skära dig?
(emo-unge)
Roger | mGoW says:
Hahaha
NEj nej
Det kör jag på känn
En lista över spel som jag vill ha i den inte-så-nya-generationen
Den blev kort
Tieowbeijas says:
tja, jag har ju ett gäng, sen så blir det AC, Halo 3, Mass Effect (3 spel) sen får man se
Så jag är nöjd :p
Roger | mGoW says:
Här är den:
[överstruken]GoW[/överstruken]
AssCreed
Halo3
Mario Galaxy
Då ska vi se
Tieowbeijas says:
ah
Roger | mGoW says:
Ok
Två spel på EN konsol
Det blir dyrt
För att inte tala om det ensamma spelet på den enda konsolen
Nae
Tieowbeijas says:
wii är det mario galaxy, red steel, wario ware, metroid prime, zelda...
Roger | mGoW says:
Jag lägge rner konsolspelande
Tieowbeijas says:
eller tar en paus :p
Roger | mGoW says:
Jag ska börja samla p åfrimärken : ))
Hahaha
Tieowbeijas says:
på några år
O_o
Roger | mGoW says:
Tänker jag fan..
Men ärligt talat
Var är spelglädjen?
Ska jag bli retro-spelare?
MEn jag hatar retrospelare..
Fan!
Tieowbeijas says:
Men du hatar ju retro
Roger | mGoW says:
Hahaha
Tieowbeijas says:
Du är ju grafikhora
Roger | mGoW says:
Hur du vet mig.
Tieowbeijas says:
Precis


Och konversation nummer två(I heart Oscar):
Roger | mGoW says:
>.<
Så.. Hjälp mig i denna svåra stund?
Spela eller icke spela?
Janne says:
alltså
okej
låt mig hälla upp ett glas mjölk först
sen kan jag hjälpa
Roger | mGoW says:
Jag undrar helt plötsligt varför jag ens köpte den : (
Holy shit
That's some fucked up shit right there
Janne says:
okej
först ska jag säga vad jag tror
jag tror att du tycker att 4000 kronor är mycket pengar och att du kan spendera det på annat än en spelkonsoll, därför ångrar du dig nu när du inte tycker att GoW var halo 1 igen, och eftersom du inte tycker att det var så otroligt bra gör det inget att göra sig av med skiten
Alltså du vill sälja för att spelet är dåligt och du tycker det är dåligt för att du vill sälja
hoppas du att det ska komma en prissänkning innan halo 3?
Roger | mGoW says:
Hmm... Jag tror jag får sova på saken.... För... Jag har väldigt lite att göra idag också.. Känner mig ultrapassiv.
Kanske är en lördagsdepression =)
Den får stå där nästa vecka också... Sen får jag gå igenom om jag vill ha fler spel eller inte....
Janne says:
gör så

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits