Chilinötter

En dag för sent. Men iaf, här är inlägget med titeln "Chilinötter". Tyvärr måste jag göra Chrille besviken. Det blir inget om några chilinötter.
Istället blir det ganska lite.

Jag ångrar föregående inlägg. Precis som jag sa. Men vafan. Jag skriver bara inlägg på ren känsla. När folk frågar mig vad jag menat med vissa saker har jag väldigt sällan kunnat svara. Jag skriver för stunden och någon gång var jag väl tvungen att logga in och ha en dålig stund, right?

Har plöjt igenom De två tornen och Konungens återkomst på DVD nu. Var ju bara ett år sedan jag köpte dem. Och just det. Inte hela konungens återkomst. Blir alltid så lustig mot slutet, så jag stängde av innan Sam och Rosie whathshername gifte sig. KOllat på extramaterialet hela dagen istället. Och ätit väldigt dåligt. Det beror på att Kalle inte är här.

Dagens del av hjärtat som inte tillhör
Jennifer tänker väldigt mycket på Ida. Väldigt mycket.

I morgon börjar allvaret igen. Nu börjar det kanske köra ihop sig. [liemode]Jag älskar hur jag tacklar saker och ting. [/liemode]

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Du kom inte i lördags din bitch! Massa var där!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits