Five days

Snart får jag främmat.
Sitter i skolan nu och försöker rätta till lite saker, men får inte direkt tummen ur. I'm a weak-minded person.

Ah well...

Över 100 views på brafilmen nu. Det är coolt.

Suttit och spelat Lumines alldeles för länge nu. Inte bra för pôjka.
Åt iaf frukost på balkongen. Smått kyligt men inte kallt. Ganska trevligt faktiskt. Har även börjat städa. Det är coolt.
Saknar folk.
Kanske ska ringa någon. Ingen verkar ju vara här när jag är det.

**Update**

Varför ska man skämmas för att man tror sig vara bättre än andra? Det är väl inga fel med att veta det. Är det bättre att gå omkring och se sig själv som mindre värd än resten av befolkningen?  Hmm... Blir man katig bara för att man tror på sig själv?
Hmm.....

Kommentarer:
Postat av: sofie

du är min idol Roger.
Och jag insåg häromdagen när jag kollade på Kejsarens nya stil, att du är så lik Kusko på många sätt..
..and I love it!

du ÄR min idol.

puss!

2007-04-21 @ 12:47:21

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits