Liberty City

Jag kommer troligen köpa GTA IV. Skäms jalite för att erkänna, men vafan, det ser ju bra ut. Och Rockstar har ju faktiskt köpt in Euphoria-motoron (courtesy of NaturalMotion) som jag sett lite tech-demos på. Den kommer göra ungefär hela jävla spelet. Det ser jag nog fram emot mest.

Ska köpa ett spel på lördag. Verkar osm att det har kommit ner till följande:
Table Tennis
Dead Or Alive 4

Vettefasen vad det blir. Men Karlskrona blir det iaf. Och multiplayer ska det vara. GB och jag börjar tröttna på samma spel over and over. Så vi spelade inte igår, utan analyserade Halo3-vidocen som släpptes i veckan.
"Fort! Spola fram till 4.45! It's awesome!"
"Jaja, men kolla 5.56 det är något skumt till vänster där, du måste frysa bilden precis..."


Saknar Jennifer.
Dumt att göra det efter två dagar. Tre kanske. Det tickar ju bevisligen på här nere. Hon kommer snart ner. Hoppas jag. Om inte Ida gör som jag sa åt henne *smileyface*

Ahh.. Sniffade mig in här och kollade lite.. Vilket fick mig att minnas att jag ännu inte länkat till världens allra bästa film just nu.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits