Oh noes

Har inte varit här.

**Update lite efter midnatt**

Syrran gillar ju mig iaf. Det är skönt att veta.
Tur att jag tycker om henne också.

Min mail har för övrigt varit trasig i en vecka. Eller ja. Snarare två. Varför det? Jo. Någon bestämde sig för att skicka en låt till mig som min mailklient (det underbara
Thunderbird) inte pallade att ta hem eftersom timeouten var för lågt satt. Vad var det för låt undrar ni? En dålig låt som jag varken lyssnat på eller kommer att lyssna på . Så fort jag fått hem mailet åker det i trash-canen. No offense alla konstiga människor som gillar finlandssvenskar med en konstig förkärlek till fula frisyrer . Filer som sabbar min dator i en vecka och gör så jag måste använda Hotmails egen hemsida gör mig arg. Sen får vem fan som helst kalla mig trångsynt.
*meränmiltirriteradsmiley*

Att övertyga en muslim om att Jehovas vittnen har rätt är inte lätt. Att övertyga en vegan om att kött är hälsosamt för kroppen är svårt. Att få en tjej att sluta gråta på fyllan är ens dumt att försöka med.  Att övertyga Oscar om att sluta WoW:a är omöjligt.
Näst efter det kan man försöka påverka mig och mina åsikter och tycke.
Lycka the hell till.

****

Lars kanske kommer ner nästa vecka.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits