Yellow

Feck, feck, feck, feck, feck, feck, feck.

Jag svor inte. Haha!
Still:
FeckFeckFeckFeckFeckFeckFeckFeckFeck!!

Så nära. Jag har det där. Jag styr dit jag vill. Jag hamnar där. Väl där så fryser jag. Helt stum, tyst gapande mun och inte mycket att göra åt saken. "Ingenting" är väl närmaste jag varit. I could have just shut the hell up form the start.
FeckFeckFeck.

Syrrans låt på xboxen nu. Ska fråga om jag får hosta den så folk får lyssna på den. Hon har ju varken skrivit text eller musik så det kanske blir klurigt med copyright n shit. Kanske ska säga åt henne att slänga upp en MySpace. Det torde vara bra för henne.
FeckFeckFeck

Ska göra något vettigt idagPAUSENOT!

FeckFeckFeck

*stamparmigsjälvpåfoten*

Ja jo....

*hårt*

***Update***

*chanting* Be cool, keep cool.
I morgon: Skola.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits