Ny dag nya prövningar

Lyssnar på ett gammalt avsnitt av Starkt Material efter som jag missade det i torsdags. Ska gå och handla för allt pålägg har gått och hängt sig över helgen.


Har suttit i Bongens armar och kollat Heroes. Är lite rädd för AIn. Den är jätterolig men som med allt så är det lite för lite tid till det jag ska göra. Jag är inte så snabb som läraren tror. Eller nåt. Vill jobba med Ai när jag vuxit upp (yeh right). Men egentligen vill jag nog flytta till New Zeeland och bara slacka mig fram. Kan tänka mig Australiens västkust också. Vore gytt som fan.

Nu måste jag handla. House is on tonight. Den enda serien jag följer via TV:n. Den och Bingo Royale då.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits