Resor

Jag ska hem i morgon.

Jag ska till Sanna en gång, så jag kan baka bullar med världens mysigaste matte-kompis. Tack för i dag gumman. Du hjälpte en bit där mitt i konstig-föredraget. Det tackar jag för. Dock har inget hjälpt helt än. Har kollat på din skola men inget passar. Måste rensa hjärnan från allt vad datorer heter och börja på något nytt?

Eugenia ska hit en gång, så hon får se ankorna utanför skolan flyga.


BFME2 ska fara åt helvete för att det har kraschat en gång och laggar i största allmänhet.

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Sanna + Roger = mattebuddies forever!

Det fixar sig alltid. Kanske inte igår, idag eller i morgon men kanske i övermorgon. I promise!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits