Snygga saker

Har börjat intressera mig för DeviantArt. Finns en del sjukt snygga saker där. Andra saker bara sjuka. Jag lägger upp lit ebilder där tror jag. Tänker inte länka er dit än bara. Så duktig känner jag mig inte. Och som med alla andra saker (communitys, bloggar, medlemskap och mer) måste jag känna in lite. kanske det suger allt för mycket. Kanske ska jag göra något jättedumt och köpa en egen domän. Vad sägs?

HIttade
den här när jag browsade runt lite *oskyldigsmiley*
Såg den första gången på apoteket med Donika. Tycker faktikst att den är snygg. Värd att köpas och visas upp kanske?

Mer snygga förpackningar åt folket! Eller åtminstone mig!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits