Tårögd

Åkt tåg idag. Det sög. Jag visste att det skulle suga.

Sitter och lyssnar på Jennifer när hon letar efter konstiga saker.

Elina gav mig en komplimang. Tror jag. Är inte säker. "Du är inte bög, men...."
Sug på den karamellen! *pisksnärtljud*

Träffade Eugenia. Gillart.

Hade en bra helg. Resandet sög. Åt ihjäl mig i lördags. Är fortfarande mätt. Jag svär. Tänker aldrig mer åka hem. Jag vill inte åka tusen miljoner timmar tåg. Nästa gång får någon fan hämta mig.
Vet inte om jag skrivit den här listan förut. Men jag skriver den nu igen i så fall.
Platser jag aldrig ska bo på:
Nässjö
Alvesta
Emmaboda
Växjö
Kristianstad
BLABLABLABLA and so on and so forth

*CHANGE OF MOOD*

Jag la på nu. Jag hatar det här bygget.
Hon hjälper mig att trivas med mig men är tre hekto för underbar för att jag inte vill fly härifrån. Jag blir frustrerad över att inte får vara med henne. Och det är bara h-o-n som vet det. Jag saknar henne som värst på det där jävla tåget. Elina vet vad jag snackar om. Tror jag terroriserade henne en gång med det. Jag hatar tåg. Jag tänker verkligen inte åka hem igen. Jag pallar det inte. Sitta still med sig själv i tusen timmar och bara tänka. Så fan heller jag utsätter mig för det.

*andasenstund*

Sanna. Du har så rätt, så rätt. Jag vill kunna byta utbildning. Jag klarar nog inget arbete i hela världen. Jag fattar inte hur jag ska klara mig. Jag tål inte samma sak i mer än en vecka på sin höjd. Så nu m-å-s-t-e jag härda ut. Jag vill klara det. Men inte lika mycket som jag bara vill ha det gjort.

*tillbakatillargochirriteradigen*

CAPSLOOOCKJGJHAEÅPEÖDÖVSÖDFÖLAEÖFKAÄDSFSDÄVBMBM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Varför vill alla mig allt just samtidigt? Det är inte coolt. Jag säger jävligt sällan nej och mår dåligt de gånger jag gör det. Senaste exemplet kan iofs fara åt fanders.

*Enteringsadmode*

Ska ställa mig i duschen. Sen sova. Sen fokusera. Jag har svårt med koncentrationen. Jennifer is breaking it. Eller egentligen är det jag som låter mig störas. Varför är det bara 24 timmar på ett dygn? Varför måste jag sova bort 8 av dem? Hata sömn. Mår inte så dåligt som
den där andra gången riktigt. Men skulle nog vilja. Det var längesen sist. Skulle kanske må bra av det. Åtminstone lite.
Vill komma in i det gröna huset på gården. Där kanske jag kan sätta upp min box-säck.

*irriterad*

Vill slå något. Jättehårt.
Vi får se hur jag slocknar ikväll. Håll tummen.

*************************************************

Have it any way....

_____________________________-

Update: har inte kommit in i duschen. Är fortfarande irriterad över min nuvarande position.
In the words of Lotta on Troublemaker Street:
"Gode Gud, skärp mig!"

Kommentarer:
Postat av: Ida

Jag vill också bli nämnd *sadface*
OCH jag vill slå dej i ansiktet! För du har ingen anledning att må sådär ggRRRR Ta dej i kragen KVINNA

2007-02-06 @ 07:38:40
Postat av: Sanna

Jag hatar monotonitet... eller va fan det heter. Variation är ett måste. Livet är för kort för att slösa tid på dumheter. Ute snöar det en jävla massa och jag är sugen på kexchoklad. Livet är bra egentligen och man kan göra nästan vad man vill. Glöm inte det.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits