Våt sand

She came up. And that particular thing came up. A sting of weirdness came over me and the room filled with a strange awkwardness.

Jag tänker för mycket.

Jag har haft min första bakfylla. Det var inte alls roligt.
Jag har motivationsproblem. Hoppas att det kan ändras i nästa veecka. Troligen inte. Jag kommer nog inte ens förbi morgondagen.

*roparpåhjälpsmiley*

Jennifer är här för sällan tycker Wern.
hmm.....
She's sixteen, she cannot just come here. That's that.

I don't like where this is all heading.
Or is it just that I don't see what's heading where?

Gillar Eugenia också. Mysig tös. Dock flyger ankor. Och änder. Och andra konstiga fåglar.

Såg på pucca - funny love på youtube. Inte min burk hallonsylt direkt.

Kommentarer:
Postat av: eugenia

hehe =)
jag har aldrig sett ankor flyga... är inte helt övertygad förrän jag har sett det med egna ögon =P

2007-01-31 @ 19:20:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits