Challenge turned down

Ny grej på internet-forum är någon slags utmaning. Det kan liknas vid kedje-brev, med den skillnaden att det sprids mellan gäst-böcker och kommentars-sidor. Jag har tydligen fått en utmaning av min syster. Kan bara säga som jag brukar. Jag sprider inga utmaningar vidare. Jag tycker om syster så mycket att hon troligen vet det mesta. Och tycker hon inte att hon vet så får hon fråga mig.

Mor kommer om tio minuter. Då får vi plocka undan saker och försöka få ner det där åbäket i den låda from whence it came. Blir ett projekt.

Bongen kommer till Falköping i morgon.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits