Ge Te Eff O

Alltid lika roligt när folk tror att Ida är min flickvän. Stackars Sophia, inte kunde hon veta. Kanske ska passa mig lite med hur jag beter mig. Vill ju minnas att Ilma fick höra en del när det gällde oss. Det är trist att folk utifrån och deras åsikter ska styra hur man umgås med folk, men om det krävs av mig så ska jag sluta göra som jag gör. Vad det nu ä'r jag gör. *snesmiley*
Blev uppvaktad av Kristin på födelsedagen. Det var en trevlig surpris.

Någon fick mig att börja tycka saker. Någon annan fick mig att sluta lyssna på vad jag tycker. En tredje försöker återigen få mig att lyssna på vad jag tycker. I really don't like the things I feel. Så är det bara.
Uuusch...!


Edit 28e Juni:
Tydligen är det här inte publicerat.... Fråga mig inte vad det handlar om....

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits