12timmarspassen

Har blivit av med min mac-dator. Alla interface-saker ja ginstallerade var shareware så nu var jag tvungen att betala. Men det tänkte jag inte göra. Så nu har jag ingen mac längre. Min dator är alldeles blå och konstig. Och det var längesedan jag såg den bakgrundbilden jag har nu.

Försöker skriva fysik tills i morgon men det går halvbra. Kalle har gjort allt klart tycker jag men vissa människor tror att det vi gjort inte räcker för godkänt. Då får jag ta den smällen i morgon (Kalle har åkt hem).

AI-n går framåt. Vi kanske har en spelmotor tills projektet drar igång. Ska sitta i helgen, när fysiken är klar, och pilla på det. Riktigt skoj nu. Kanske kan få det halvklart för att sätta in lite häftiga funktioner. Har inte många veckor kvar nu. Tror att det är knappt en. Jag är nöjd med vilket resultat det än blir. Frågan är om Jonas och kurs-kriterierna blir lika glada. We'll just see.

Om någon undrar varför ingen skrivit något här på en stund så har jag gått över på 12-timmars-pass nu. Jobbar som en liten blå känns det som. Men den kodning man gör på en hel dag resulterar i kod somkan skrivas på 20 minuter när dagen väl är slut. Resten är utkommenterat, kastat eller bortglömt.
Usch.

"Sen" är det jävligt länge till.
Uusch!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits